20. 4. 2012

Lucky day






Byl to šťastný den! Ondra ,,Mlíkožrout“ 8A+ a já ,,Dry Country“ 7C+






Na lano není poslední dobou moc času, tak alespoň rychlovýjezdy po práci a po škole na bouldry na Sněžník a Modřín. Minulou středu jsem byla letos poprvé na Modříně a parádně jsme zalezli. Dorazil tam i Zdenda s Hynkem a Džangly s Jirkou, takže fajn tlupa! Nejprve jsme se rozlezli u kamene Na mýtince, kde jsme já se Zdendou poslali pěkné 7A-Pravobůček. Potom jsme se všichni přesunuli k novému kamenu ,, Kotrmelec“- jmenuje se to podle toho, že tam Ondra dřív spadl a kutálel se ze svahu dolů. Šutr jsme očistili a vymysleli jsme několik pěkných bouldrů. Ondra s Džanglím nacvičovali travers 7C a já jsem si tam lezla 7A+, nakonec jsme si každý vylezl to, co chtěl. Tento den mě nastřelil na bouldrování! Přemluvila jsem Ondru, ať jedeme i v pátek bouldřit. Jeli jsme na Sněžník a já si rozlezla  ,,Dry County“ a Oja si ještě rozlezl ,,Mlikožrouta“ 8A+.  

Cesta na Sněžník
Vrchol Sněžníku



Mlíkožrout, toto je ještě místo z Pereze ze kterého se nalézá do Jedlého oleje.

Další den jsme více turistikovali než lezli. Ráno jsme jeli do Labáku na pravej. Nejprve jsme si dali klasickou spáru na Pražskou stěnu a pak hned vpravo Ondra onsightl Hradčany Xa.
Pražská stěna a spára co se lezla už před 30 lety.
Hradčany
Hradčany

 Já jsem to nelezla, protože tam byla kosa a vymrzla jsem jako preclík. Tak jsme to zabalili a jeli na Sněžník na naše projektíky. Potkali jsme tam spoustu známých. Majzlíky, Zdendu s Hynkem, Léňu Trnku s Matouškem atd
Matoušek a Oja

Jablonecká  banda
.
Zdena a Ondra K. v Srdci z Kamene

Romantic walls a Ondra K.
 Bohužel jsme oba spadli v posledním kroku projektu a pak už nebyla síla. Tak příště…

Už je středa,
Je to tam poslat třeba!

Do skal s námi jel Ježour s Fidem. Kluci zkoušeli  7C – to které vede z Dry county přímo nahoru. Hned ze začátku jsem se cítila silná. V prvním pokusu jsem dolezla do posledního kroku, takže bylo jasné, že to musí pustit. Ale ještě před tím, než to padlo, jsem v tom několikrát spadla. Jednou mi sjela noha, podruhé jsem se dotkla strůpku a potřetí jsem zapomněla, jak se to vlastně leze. Ale po několika nezdárných pokusech to konečně padloooo! Můj první težší boulder! 
Klíčové místo Dry county
Přichází místo s lištama, kde si musí člověk dát pozor na to, aby se nedotkl strůpku.
Dry County

Ale stejně mi přijde divný, že nikdy jsem nevylezla těžší boulder než 7B a nejednou 8A. S klukama jsme se shodli, že to budeme muset alespoň o stupínek shodit, protože ,,Wrong County“ je těžší a tomu zůstane 8A a ,,Dry country“ je o něco lehčí, takže 7C+.

A Ondra… Mezitím, co já jsem lezla Dry County“, on zkoušel na Medvědovi Mlíkožrouta. Hned, co jsem to vylezla, jsem běžela za ním ho povzbudit! Když jsem přišla, seděl tam jako hromádka neštěstí, že spadl zase v posledním kroku. Ale když dával první pokus přede mnou, vylezl to s prstem v nose! Takže ,,LUCKY DAY!“

Mlíkožrout a pasáž z Jedlého oleje.
Lucky day

Pak si Ondra ještě vylezl ,,Pravé dírky“ 8A. Dalo mu to zabrat tak půl hoďky a hurááá domů slavit. Koupili jsme si šampáňo a začali jsme plánovat, jaké budou příští projektíky a cíle. Mě čeká příští týden svaťák a když bude pěkně, budu se učit na Sněžníku. O přestávce dám vždycky pár bouldříků a pak zase šprtání se na maturu!:-D

Neúspěšný pokus v Mlíkožroutovy




 Video od Jardy s přelezem Dry County 8A

Video z přelezu Plechové berušky 8A na Modříně


















1 komentář: