28. 6. 2016

A zase doma



Ahoj čtenáři! Po čase zase píšu článek o tom, jak se máme a co děláme. Přeji pěkné počtení!:-)




Jak jistě víte, strávila jsem několik měsíců na ERASMU ve Španělsku. Bylo to super, ale o tom už jsem psala v předchozím článku. Do Čech jsem odjížděla ke konci května. V té době v Jaénu převládaly letní horké teploty. V takovém počasí mě kromě koupání a válení se u vody nebaví opravdu nic. Takže ve správný čas přišla změna – odjezd domů. Po příjezdu jsem stihla pár tréninků na stěně a také vytáhnout děti z lezeckého kroužku na víkend do skal.

PUNK style
Lezení v Ostrově
 Děti jsou jako opičky. Co vidí u mě, musejí hned také vyzkoušet. Občas fakt koukám, co dokážou!

Začátkem června jsem byla objednaná na trhání osmiček. To pro mě znamenalo 2 týdny válení se doma a chlazení nateklé držky mraženým špenátem. Ale konečně mám jednu z nočních můr za sebou a můj život vesele pokračuje dál. Pouzdravení jsem se jezdila rozlézat na skály do Tisé a také do Labáku. Druhý den lezení v Labáku jsem vylezla cestu ,,Letzte Schwalbe´´ IXc, ze které jsem měla velkou radost a to hlavně z pár pádů nad prvním nýtem, kde jsem nasbírala trochu morálu na tahání cest na písku. Proběhlo i pár tréninků s bráchou na stěně.
 Pobyt ve skalách s naším živým milovaným plyšákem.
Me v Letzte Schwalbe IXc
Brácha v Siloměru IXc

Také stojí za zmínku závod Ocún Boulder Cup na Sněžníku, který pořádal Ondra a Zdenda. Já s Pájou jsme našim klukům pomáhaly. Jako každý ročník nechybělo pořádné drama s počasím. Vše, co se objednat dalo, bylo objednané, až na počasí, které úplně nevyšlo. Ale i přesto se závodů zúčastnilo
spoustu boulderistů a večírek se také povedl. Díky klukům se na Sněžníku otevřel nový boulderový
sektor EAST SIDE a je ready i průvodce. Kdo toto místo ještě nenavštívil, tak moc doporučuji!
Ráno ještě počasí vypadalo dost nadějně. Za mnou Verča, Zdenda a Pája
Kámen Švajc
 Ondrášek zmoklina - foto: Lukáš Bíba
 Kdo se chce naučit anatomii svalů, tak nej model je můj brácha...:-) foto: Lukáš Bíba

Závodům jsme obětovali spoustu úsilí a energie, takže hned po závodech jsme si jeli vyvětrat hlavu do německé Frankenjury. První dny bylo velice horké počasí, takže jsme lezli lehčí cesty kolem obtížnosti 9. Navštívili jsme oblasti Zwergenschloss, Schwartze Wand a Obere Gossweinsteiner. Po lezení jsme se vždy osvěžili koupačkou v Gosweinsteinu. Po sobotní bouřce se ochladilo a další dny byla i relativně dobrá podmínka. Lezli jsme na Schlaraffech. Já si rozlezla Odin´s Tafel, ale do příště musím více potrénovat malé lišty na kampusu. Ondra poslal Thor´s Hammer za 10- a krátké úderné Tomaten auf den Augen 9+/10-. Poslední den jsme strávili v oblasti Sprungstein. Nikdy předtím jsme tam nebyli a oblast se nám moc líbila. Ondra dal na druhý pokus cestu Direttissima 10- a já onsightovala cesty okolo.
Lezení starých klasických cest
 Spokojený Ondra
Finger power 

Tak a teď už jsme doma a připravujeme se na dětský tábor, který nám vypukne za pár dní.

Užívejte léto!

Ahoooj Editka

Žádné komentáře:

Okomentovat